Nová pravidla písemné a elektronické komunikace (czeski)
Popis produktu
Jak poprawnie napisać list handlowy, zaproszenie czy ofertę? Jak strukturyzować i pisać e-mail? Niniejsza publikacja przedstawia i wyjaśnia zasady klasycznej i elektronicznej komunikacji zgodnie z najnowszymi obowiązującymi normami. Żadnej komunikacji nie da się prowadzić skutecznie bez przestrzegania określonych zasad. Mogą one być ustanowione w formie wiążącej, zalecane, albo przynajmniej wynikać z powszechnie stosowanej „konwencji”. Komunikować można przede wszystkim werbalnie, niewerbalnie, pisemnie i elektronicznie. To właśnie zasadom dwóch ostatnich sposobów komunikacji poświęcona jest ta publikacja. Komunikację pisemną i elektroniczną ujmuje szerzej i dogłębniej niż klasyczne podręczniki. Prezentuje na przykład różne wymagania dotyczące formalnej formy dokumentów podmiotów publicznych i prywatnych, kompleksowo zajmuje się „życiem” dokumentów - od ich powstania aż po zniszczenie lub przekazanie do archiwum, oraz podaje zasady dotyczące opracowania stron internetowych. Jest odpowiednia zarówno dla szerokiego grona odbiorców, jak i dla uczniów oraz nauczycieli szkół handlowych i przedsiębiorczości, szkół ukierunkowanych na technologie informacyjno-komunikacyjne i innych. Książka po prostu pomoże podnieść poziom umiejętności komputerowych wszystkich czytelników.
- Mogłoby Cię również zainteresować
- Inne książki autora
- Inne pozycje wydawcy
- Ostatnio obejrzane
Podobní autoři
Księga odwiedzin
Współpraca hurtowa
Jeśli macie Państwo interesujący asortyment, prosimy o kontakt z naszym działem handlowym. Oferujemy atrakcyjne warunki, szybkie płatności i długoletnią współpracę.
hurtownie@megaksiazki.pl