Český jazyk - učebnice (4. ročník ZŠ)
Popis produktu
Atrakcyjny, kolorowy podręcznik języka czeskiego, który kontynuuje koncepcję opracowania podręczników dla 2. i 3. klasy. Jedną z podstawowych części podręcznika jest stopniowo rozwijająca się historia, w której występują postacie skrzatów znane już z podręcznika dla 2. i 3. klasy (czarodziej, skrzaty i dzieci). Podręcznik umożliwia przyswojenie materiału poprzez interesujące, przygodowe teksty o różnych formach, gatunkach, typach, różnym zakresie i stopniu trudności, dużą liczbę różnorodnych zadań, zabawne ćwiczenia oraz obrazki ilustrujące i humorystyczne. Koncepcja opowieści jest następująca: Czarodziej, skrzaty i dzieci podróżują w czasie i historii. Dzieci mają możliwość poznania nie tylko wydarzeń dziejów świata, ale także zapoznają się z czeskimi osobistościami i ich znaczącymi czynami. Do podręcznika włączono także części poświęcone tworzeniu wypowiedzi, które wspomagają rozwój umiejętności komunikacyjnych, nabywanie podstawowych nawyków i umiejętności związanych z pisaniem podstawowych tekstów (list, życzenia), wspierają pracę w grupie, wprowadzają m.in. typowe sytuacje, z którymi dzieci w tym wieku mogą się spotkać (rozmowa telefoniczna, pomoc innym) i ćwiczą umiejętność orientowania się w nich oraz swobodnego i spójnego wyrażania się. Ponadto uczą formułowania własnego zdania, prowadzenia dyskusji, wyszukiwania nowych informacji, przetwarzania ich w określonej formie, a nie mniej ważne - opisywania i opowiadania, zarówno w sposób swobodny, jak i według konspektu. Podręcznik, oprócz ćwiczenia ortografii i innych elementów uwzględnionych w programie nauczania, pomaga również rozwijać wyczucie językowe, zasób słownictwa (np. dzięki zabawie językowej, wyjaśnianiu pochodzenia niektórych słów, objaśnianiu znaczeń słów) i oferuje dzieciom oraz nauczycielom materiał bogaty w ciekawostki i bodźce do dalszej pracy. Na końcu podręcznika zamieszczono przejrzyste tabelki zjawisk gramatycznych (wzory rzeczowników, odmiana czasowników, tryby czasownika). Na samym końcu podręcznika wyznaczono jedną stronę projektom, które wynikają z poszczególnych tekstów motywacyjnych. To od nauczycieli zależy, jaką czasochłonność przydzielą projektom (tygodniową, miesięczną, kwartalną lub roczną) i jaką ich część wykorzystają dla swoich zamierzeń. Z adnotacją Ministerstwa Edukacji.
Kup razem
- Mogłoby Cię również zainteresować
- Inne książki autora
- Inne pozycje wydawcy
- Ostatnio obejrzane
Podobní autoři
Księga odwiedzin
Współpraca hurtowa
Jeśli macie Państwo interesujący asortyment, prosimy o kontakt z naszym działem handlowym. Oferujemy atrakcyjne warunki, szybkie płatności i długoletnią współpracę.
hurtownie@megaksiazki.pl