Joanna MAŁOCHA
\nWprowadzenie
\n\n
ARTYKUŁY
\n\n
Maria BANACH, Marta KRZANOWSKA
\nNauczanie języków obcych w kontekście pracy indywidualnej ze studentem z niepełnosprawnością (np. deficytami ruchowymi, psychicznymi) - dydaktyka nauczania oraz logistyka współpracy z Biurem ds. Osób Niepełnosprawnych
\n\n
Agnieszka KOŚCIŃSKA
\nW poszukiwaniu siebie w muzyce - rola bluesa w kształtowaniu tożsamości mieszkańców Południa Stanów Zjednoczonych
\n\n
Joanna MAŁOCHA
\nEwolucja adnotacji we wczesnośredniowiecznych łacińskich kalendarzach liturgicznych i martyrologiach na przykładzie elogii św. Eulalii
\n\n
Bożena TUSZEWSKA
\nPraeclarum est Latine et Graece scire . Warto uczyć się języków klasycznych!
\n\n
MATERIAŁY DYDAKTYCZNE
\n\n
Bogusława FRONTCZAK
\nMuzyka na zajęciach z łaciny
\n\n
Bożena MACHOWSKA-JAROS
\nNauczanie języka greckiego studentów teologii - omówienie metod i zakresu materiału na przykładzie lektoratów prowadzonych na Uniwersytecie Papieskim Jana Pawła II w Krakowie
\n\n
SPRAWOZDANIA
\n\n
Magdalena TATARA
\nNauczanie metodą e-learningu w Międzywydziałowym Studium Języków Obcych UPJPII w latach 2010-2016
\n\n
Lidia KOSINIAK, Monika MAŁECKA
\nSprawozdanie z konferencji naukowo-dydaktycznej Specyficzne potrzeby studentów szkół wyższych a nauczanie języków obcych: kierunki rozwoju, nowe wyzwania, rekomendacje (Wrocław, 15-17 września 2016)
\n\n
Biogramy autorów
\n ukryj opis- Wydawnictwo: Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie
- Kod:
- Rok wydania: 2017
- Język: Polski
- Oprawa: Broszurowa/paperback
- Liczba stron: 134
Recenzja