Zastanów się, które karty z ręki chcesz wyłożyć. Na stole jest już jakaś kombinacja? Spróbuj zagrać mocniejszą! A gdy Twoje karty zostaną przebite, przemyśl dobrze, czy wolisz dobrać je z powrotem, by wzmocniły Twoją rękę, czy jednak odrzucisz je, by choć odrobinę zbliżyć się do zwycięstwa.
\n\n
Jungo to ekscytująca gra oparta na zarządzaniu ręką. W swojej turze możemy dobrać kartę lub zagrać zestaw, jednak jeśli chcemy przebić kombinację znajdującą się na stole, musimy pamiętać o kilku zasadach, z których najważniejsza brzmi: nigdy, ale to nigdy nie zmieniaj położenia kart na ręce!
\nNa czym to polega?
\n\n
Na początku rozgrywki każdy z uczestników otrzymuje na rękę określoną liczbę kart, których położenia nie może zmieniać. Następnie pierwszy gracz zagrywa jedną lub więcej identycznych kart z ręki, tworząc pierwszą kombinację.
\n\n
W swojej turze możemy dobrać kartę i umieścić ją w dowolnym miejscu na ręce, albo przebić zestaw na stole, zagrywając własny w ramach następujących zasad:
\n\n
- \n
- Wszystkie zagrywane przez nas karty muszą mieć tę samą wartość. \n
- Nasza kombinacja musi być mocniejsza, czyli musi zawierać więcej kart niż ta wyłożona na stole lub taką samą ich liczbę, ale o wyższej wartości. \n
- Możemy zagrywać tylko karty, które znajdują się obok siebie na naszej ręce. \n
\n
Gdy nasz zestaw zostanie przebity, możemy odrzucić składające się na niego karty lub wziąć je z powrotem na rękę i umieścić w dowolnych miejscach, by wzmocnić nasze kombinacje. Zwycięży osoba, która jako pierwsza pozbędzie się wszystkich kart.
\n\n
Zawartość:
\n\n
72 karty
\ninstrukcja
\n\n ukryj opis
- Wydawca: Rebel
- Kod:
- Rok wydania: 2000
- Język: Polski
- Szerokość opakowania: 11 cm
- Wysokość opakowania: 11 cm
- Głębokość opakowania: 3.2 cm
- Waga: 195 g
Recenzja