Gracze są adeptami staropandzkiej szkoły szaolin, której mistrzowietrenują sztuki walki i zachowanie równowagi między siłami ping i pang. Graczewysyłają do rywalizacji swoje pandy i starają się zebrać jak najmniej karnychpunktów. Na kartach wykorzystano 50 unikatowych ilustracji...
przeczytaj całość
Gracze są adeptami staropandzkiej szkoły szaolin, której mistrzowie
trenują sztuki walki i zachowanie równowagi między siłami ping i pang. Gracze
wysyłają do rywalizacji swoje pandy i starają się zebrać jak najmniej karnych
punktów. Na kartach wykorzystano 50 unikatowych ilustracji przedstawiających
zabawne pandy. Reguły stworzone przez samego Reinera Knizię, mimo swej
prostoty, zapewniają graczom mnóstwo taktycznego myślenia i ciągłą interakcję
z innymi graczami. O zwycięstwie zadecyduje dobre planowanie swoich zagrań,
obserwacja poczynań rywali i umiejętność zaryzykowania we właściwym momencie
ukryj opis
Recenzja