Zawiłe rozgrywki polityczne i nieprzewidywalna walka o władzę!
\n\n
Wciel się w słynnego bohatera albo złoczyńcę z Westeros i snuj intrygi, aby przejąć kontrolę. Zawieraj korzystne sojusze, a w odpowiednim momencie wbij przyjaciołom nóż w plecy. Pamiętaj jednak, że wraz z upływem pór roku czeka na Ciebie śmiertelne niebezpieczeństwo!
\n\n
Gra o Tron: Sojusze to dynamiczna gra karciana, w której wcielasz się w jednego głównych bohaterów \"Pieśni lodu i ognia\" George\'a R.R. Martina. Zagrywaj karty wpływu i pozyskuj znanych z powieści sojuszników, nakłaniając ich, aby stanęli po Twojej stronie. Miej się jednak na baczności! Ci, którzy deklarują przyjaźń Tobie, mogą wchodzić w układy ze swoimi sąsiadami. W tym brutalnym świecie nawet najbliższy towarzysz może okazać się zdrajcą!
\n\n
Na czym to polega?
\n\n
Każdy z uczestników wciela się w jednego z wpływowych liderów, którzy będą pozyskiwali sojuszników w walce o władzę. Ci, których uda nam się przeciągnąć na naszą stronę, będą zasiadali w jednej z rad. Każdy z graczy ma do dyspozycji dwie rady: jedną po swojej prawej, a drugą po lewej stronie. Każdą z nich dzieli z graczem sąsiadującym.
\n\n
W każdej rundzie do gry wchodzi nowa karta sojusznika. Uczestnicy będą starali się ją pozyskać na drodze licytacji, korzystając z kart wpływu, które mają na ręce. Zwycięzca licytacji umieszcza sojusznika w jednej ze swoich rad, a następnie przydziela dowolnej radzie żeton władzy o nieznanej wartości punktowej. Na koniec gry suma wartości poszczególnych sojuszników oraz żetonów władzy określi siłę każdej z rad.
\n\n
Celem gry jest zostanie liderem z najsilniejszą małą radą. Małą radą lidera jest ta spośród dwóch, która ma mniejszą władzę.
\n\n
Dlaczego pokochasz tę grę?
\n\n
- \n
- Dzięki temu, że gracze współdzielą rady z sąsiadami, do pewnego stopnia obu stronom zależy na ich wartości punktowej. Ostatecznie jednak jest to gra rywalizacyjna, więc każdy będzie musiał przyjąć własną, brutalną strategię. \n
- Podczas rozgrywki uczestnicy muszą umiejętnie balansować między siłą obu rad, własnymi planami, a paktami, zawieranymi z sąsiadami. Pamiętajcie jednak, że żadna z umów zawartych w tej grze nie jest wiążąca, a Wasi sąsiedzi mogą w odpowiednim momencie wbić Wam nóż w plecy! \n
- To nie lada gratka dla wszystkich fanów książkowej i serialowej \"Gry o tron\", ale też dla tych, którzy uwielbiają motyw zdrady i grę nad stołem! \n
- Gdy już zaznajomimy się z zasadami, mamy do wyboru kilka modyfikacji i alternatywnych wariantów zabawy, które przygotowali dla nas autorzy (można je znaleźć na końcu instrukcji). \n
\n
Zawartość:
\n\n
- \n
- tor czasu, \n
- 57 żetonów i znaczników, \n
- 174 karty, \n
- instrukcja. \n
\n
\n ukryj opis
- Wydawca: Rebel
- Kod:
- Rok wydania: 2000
- Język: Polski
Recenzja