Teoria w pigułce - praktyka w zadaniach!
Publikacja stanowi materiały do ćwiczeń z podstaw marketingu, zawierające zbiór najważniejszych zagadnień z tego zakresu. Została podzielona na dwie części. Pierwsza poświęcona jest podstawom teoretycznym, druga zaś wybranym obszarom zastosowania marketingu.
Każdy rozdział składa się:
♦ z krótkiej części teoretycznej - teorii w pigułce,
♦ testów sprawdzających zrozumienie omówionych zagadnień (wraz z odpowiedziami zamieszczonymi na końcu książki),
♦ zdań do uzupełnienia,
♦ zadań problemowych do przedyskutowania (czasem w formie studiów przypadków), które mogą być wykorzystane przez wykładowców jako podstawa do prowadzenia ćwiczeń lub warsztatów.
Książka kierowana jest do studentów kierunków ekonomicznych i zarządzania - jako pomoc dydaktyczna przy prowadzeniu wykładów i ćwiczeń z podstaw marketingu. Może być także użyteczna dla studentów innych kierunków (humanistycznych, medycznych, artystycznych), w których programie przewidziano zajęcia z marketingu, lub wykorzystana jako materiały szkoleniowe przez szkoleniowców oraz praktyków zajmujących się marketingiem na co dzień.
Zespół autorski tworzą pracownicy naukowo-dydaktyczni Katedry Marketingu Usług na Wydziale Zarządzania i Ekonomiki Usług Uniwersytetu Szczecińskiego
- Wydawnictwo: C. H. Beck
- Kod:
- Rok wydania: 2011
- Język: Polski
- Oprawa: Broszurowa/paperback
- Liczba stron: 214
- Szerokość opakowania: 16.5 cm
- Wysokość opakowania: 23.8 cm
- Głębokość opakowania: 1 cm
- Waga: 352 g
Recenzja