Začněte s PROČ (czeski)
Popis produktu
Simon Sinek pragnął odkryć, co łączące mają sukcesywni liderzy firm i nie tylko. W jego polu zainteresowania znaleźli się między innymi Martin Luther King Jr., Steve Jobs i bracia Wright. Studiując postacie przywódcze i organizacje, które w znacznym stopniu wpływały na świat, Sinek odkrył, że wszyscy myśleli, działali i komunikowali się dokładnie w ten sam sposób - zawsze zaczynali od pytania DLACZEGO, a dopiero potem rozważali, JAK i CO zrealizować. Autor ten model nazywa złotym kręgiem. - Każda organizacja potrafi wyjaśnić, CO robi. - Niektóre potrafią wyjaśnić, JAK to robią. - Ale tylko nieliczne potrafią sformułować, DLACZEGO to robią. Pod DLACZEGO nie rozumie się pieniędzy ani zysku, to zawsze tylko efekty. Osoby i firmy, które znają swoje DLACZEGO, nie muszą manipulować - one inspirują. Ludzie podążają za nimi nie dlatego, że muszą, ale dlatego, że chcą. Pracownicy czerpią radość ze swojej pracy, widzą w niej sens, mają zaplecze i dumę. Klienci są lojalni, skłonni udzielić wsparcia nawet w trudnych czasach, odporni na manipulacje innych. Zacznij od DLACZEGO to książka dla czytelników, którzy prowadzą działalność, budują, zarządzają lub dopiero planują się za coś zabrać. Jeśli prawidłowo zastosujecie zasady złotego kręgu, staniecie się wartością dodaną dla małych i dużych przedsiębiorstw, organizacji non-profit oraz partii politycznych. Więc dlaczego w ogóle istnieje wasza firma? Na pozór proste pytanie... ale jeśli potraficie na nie odpowiedzieć, wszystko się zmieni. „…Pomiędzy powtarzalnym zakupem a lojalnością jest ogromna różnica. Powtarzalny zakup oznacza, że ktoś kupuje u was coś wielokrotnie. Lojalność oznacza, że ludzie są gotowi zrezygnować z lepszego produktu lub lepszej ceny, aby mogli znów kupić u was. Lojalni klienci często nawet nie trudzają się sprawdzaniem, czy konkurencja nie oferuje lepszych warunków…' Możecie łatwo wskazać firmy, które działają w ten sposób - Apple, Southwest Airlines, Harley-Davidson… Jednak Sinek nie tylko opisuje metody tych sukcesów, na innych przykładach wyjaśnia przyczyny upadku wcześniej przez wiele lat odnoszącego sukcesy giganta Wal-Mart czy też niepowodzenia odtwarzaczy mp3 Dell. Krótko mówiąc, nie można po prostu skopiować czyichś metod i zastosować ich w własnym biznesie. Bez jasnego DLACZEGO nie da się zwyciężyć. Ta książka jest przeznaczona dla wszystkich, którzy chcą inspirować innych lub którzy chcą znaleźć kogoś, kto będzie ich inspirował.
Kup razem
- Mogłoby Cię również zainteresować
- Inne książki autora
- Inne pozycje wydawcy
- Ostatnio obejrzane
Podobní autoři
Księga odwiedzin
Współpraca hurtowa
Jeśli macie Państwo interesujący asortyment, prosimy o kontakt z naszym działem handlowym. Oferujemy atrakcyjne warunki, szybkie płatności i długoletnią współpracę.
hurtownie@megaksiazki.pl