Deutsch im Tourismus + CD (czeski)
Popis produktu
Drugie wydanie popularnego podręcznika „Deutsch im Tourismus” jest przeznaczone dla uczniów średnich szkół zawodowych i szkół policealnych o profilu turystycznym oraz dla pracowników branży turystycznej, którzy chcą doskonalić język zarówno na specjalistycznych kursach językowych, jak i w samodzielnej nauce. Zakłada podstawową znajomość języka odpowiadającą zakresowi dwóch tomów podręczników „Němčina pro jazykové školy” lub „Sprechen Sie Deutsch?”. Treścią podręcznika jest fachowa komunikacja w podstawowych obszarach turystyki - w hotelarstwie, gastronomii, biurach podróży i w uzdrowiskach. Odzwierciedla wiele rzeczywistych sytuacji, w których znajdzie się recepcjonista, menedżer hotelu, kelner, przewodnik czy pracownik uzdrowiska. Tematycznie podręcznik jest więc bardzo różnorodny: użytkownik zapozna się ze środkami językowymi niezbędnymi przy obsłudze najróżniejszych życzeń, zapytań czy skarg gościa hotelowego, włącznie z pytaniami o miasto, okolice, usługi czy pogodę. Opanuje umiejętności językowe potrzebne przy obsłudze gościa w restauracji - poczynając od oferty dań i napojów, przyjmowania zamówienia czy rezerwacji telefonicznej, aż po dokonywanie płatności. Nauczysz się witać grupę turystyczną, oprowadzać po mieście i odpowiadać na częste pytania zadawane przewodnikowi wycieczek lub oprowadzającemu po mieście. Zapoznany zostaje także z komunikacją w obszarze wellness i uzdrowisk. Chociaż największa uwaga poświęcona jest codziennej komunikacji zawodowej, nie pomija się także innych celów nauki języka. Uczący się poszerzą również swoją wiedzę fachową - np. o podziale hoteli, parahotelarstwie, turystyce kongresowej, ocenie hoteli, przemianach naszych nawyków żywieniowych, typologii gości uzdrowiskowych, znaczących postaciach w dziedzinie turystyki, takich jak Karl Baedecker czy Cäsar Ritz, itp. Zwraca się również uwagę na kraje niemieckojęzyczne i ich turystykę oraz na językowe osobliwości austriackiego niemieckiego. Jednocześnie systematycznie porównuje się to z czeską rzeczywistością, a uczący się są zachęcani do dokonywania takich porównań. Jak pokazuje pobieżny przegląd treści podręcznika, rozwijane są tu także umiejętności pisemnej komunikacji zawodowej, zwłaszcza korespondencji hotelowej. Użytkownik w związku z tematem danej lekcji zapozna się z podstawowymi typami wzorcowych pism w korespondencji hotelowej (zapytanie ofertowe, prośba o rezerwację, oferta, potwierdzenie statusu rezerwacji, skarga, reklamacja itp.). W każdej lekcji ćwiczony jest także rozumienie ze słuchu. Chodzi przede wszystkim o teksty dialogowe - nagrane przez native speakerów. Nagrania tych tekstów na płycie CD są dołączone do podręcznika.
- Mogłoby Cię również zainteresować
- Inne książki autora
- Inne pozycje wydawcy
- Ostatnio obejrzane
Podobní autoři
Księga odwiedzin
Współpraca hurtowa
Jeśli macie Państwo interesujący asortyment, prosimy o kontakt z naszym działem handlowym. Oferujemy atrakcyjne warunki, szybkie płatności i długoletnią współpracę.
hurtownie@megaksiazki.pl 
                                         
                                                                                                                                                                         
             
             
             
                             
                             
                             
                             
                             
                             
                            