Ogilvy o reklamě v digitálním věku (czeski)
Drugi gatunekWarianty produktu
Popis produktu
David Ogilvy jest jednym z najbardziej znanych i szanowanych biznesmenów w dziedzinie marketingu. Bestseller „Ogilvy o reklamie” przyniósł cenne rady zarówno nowicjuszom, jak i weteranom branży reklamowej i pomógł im osiągnąć sukcesy w biznesie. To kanoniczne dzieło powstało 30 lat temu i od tego czasu świat reklamy się zmienił. Miles Young ją aktualizuje, aby była przydatna także dzisiaj. Nie tylko rewolucja cyfrowa, ale także rosnące gospodarki Chin, Korei i Japonii, jak również wybór marki i tworzenie wysokiej jakości treści - to wszystko ma dziś wpływ na odbiorców docelowych. Książka zawiera przykłady kampanii dla dużych marek, takich jak Coca-Cola, Louis Vuitton, IMB, oraz wiele anegdot i doświadczeń z praktyki. Odkrywa w ten sposób tajemnice skutecznej reklamy XXI wieku.
Kup razem
- Mogłoby Cię również zainteresować
- Inne książki autora
- Inne pozycje wydawcy
- Ostatnio obejrzane
Podobní autoři
Księga odwiedzin
Współpraca hurtowa
Jeśli macie Państwo interesujący asortyment, prosimy o kontakt z naszym działem handlowym. Oferujemy atrakcyjne warunki, szybkie płatności i długoletnią współpracę.
hurtownie@megaksiazki.pl