Moderní marketingová komunikace (czeski)
Popis produktu
Nowe wydanie kompleksowej publikacji o komunikacji marketingowej zostało całkowicie przepracowane i uzupełnione o nowe informacje, dotyczące na przykład komunikacji marketingowej online, komunikacji B2B oraz trendów w branży. Zawiera nowe studia przypadków oraz kolorowy dodatek obrazkowy ze zdjęciami z krajowej i zagranicznej praktyki komunikacyjnej. W książce zapoznasz się ze strategiami komunikacji marketingowej, tworzeniem miksu komunikacyjnego, metodologią i barierami przy ustalaniu budżetu. Poznasz kompleksowy proces zintegrowanej komunikacji marketingowej, będziesz oceniać efektywność i zastanawiać się nad wybranymi kwestiami etycznymi. Największa część publikacji poświęcona jest osobistym i bezosobowym narzędziom komunikacji marketingowej: reklamie, promocji sprzedaży, marketingowi bezpośredniemu, public relations, sponsoringowi, targom i wystawom oraz sprzedaży osobistej, również w środowisku online. Uwaga skupiona jest na odmiennościach w komunikacji marketingowej na rynku B2B, w środowisku międzynarodowym i w internecie, z naciskiem na sieci społecznościowe. Publikacja uznanych ekspertów jest przeznaczona dla studentów uczelni wyższych, pracowników agencji komunikacyjnych oraz działów marketingu i PR w firmach.
- Mogłoby Cię również zainteresować
- Inne książki autora
- Inne pozycje wydawcy
- Ostatnio obejrzane
Podobní autoři
Księga odwiedzin
Współpraca hurtowa
Jeśli macie Państwo interesujący asortyment, prosimy o kontakt z naszym działem handlowym. Oferujemy atrakcyjne warunki, szybkie płatności i długoletnią współpracę.
hurtownie@megaksiazki.pl