W czasach globalizacji i Internetu sprzedawcom grozi marginalizacja.Tradycyjne podejście polegające na sprzedawaniu rozwiązań problemów, już nie wytrzymuje próby czasu. Aby przetrwać, sprzedawcy muszą stać się agentami zmiany pomagającymi klientom nie tylko radzić sobie z trudnościami, ale nade...
przeczytaj całość
W czasach globalizacji i Internetu sprzedawcom grozi marginalizacja.Tradycyjne podejście polegające na sprzedawaniu rozwiązań problemów, już nie wytrzymuje próby czasu. Aby przetrwać, sprzedawcy muszą stać się agentami zmiany pomagającymi klientom nie tylko radzić sobie z trudnościami, ale nade wszystko osiągać zamierzone cele.To nowe ukierunkowane na zmianę podejście jest kolejnym krokiem w ewolucji sprzedaży, które pozwoli stworzyć głębsze, przynoszące większe zyski związki z klientami.W dzisiejszym świecie zmiana stanowi imperatyw. Aby odnieść sukces w biznesie XXI wieku, sprzedawcy i ich firmy muszą nie tylko przystosować się do zmian, ale kierować nini, uzyskując dla swoich klientów realne korzyści.Podczas dwudziestu lat pracy – ostatnio dla Microsoftu – Brett Clay zebrał kompletne informacje pozwalające sprzedawcom zorientowanym na zmianę odnaleźć klucz do sprawnego działania w nowej rzeczywistości.Kto przeczyta „Sprzedając zmianę” ten dowie się, jak:zwiększyć swój dochód i zyskosiągnąć i utrzymać wyższe marżestać się dla swoich klientów strategicznym źródłempokonać konkurentówaktywnie tworzyć wartość i być zaufanym doradcątworzyć silne, długoterminowe związki z klientami
ukryj opis
Recenzja