The Copy Book (angielski)
Popis produktu
W 1995 roku D&AD opublikowało książkę o sztuce pisania dla reklamy. ówczesny bestseller pozostaje dziś ważnym źródłem wiedzy - biblią dla dyrektorów kreatywnych. D&AD i TASCHEN połączyły siły, by dostarczyć zaktualizowane i przeprojektowane wydanie tej publikacji. Uznawany za najtrudniejszą dziedzinę w reklamie, copywriting zwykle powierzany jest najbardziej utalentowanym profesjonalistom - często liderom lub właścicielom agencji. Książka zawiera wybór prac i eseje 53 czołowych specjalistów na świecie, w tym gwiazd copywritingu takich jak David Abbott, Lionel Hunt, Steve Hayden, Dan Wieden, Neil French, Mike Lescarbeau, Adrian Holmes i Barbara Nokes. Lekcje zawarte na tych stronach pomogą ci tworzyć jaśniejsze i bardziej przekonujące argumenty, niezależnie od tego, czy piszesz inspirujące przemówienie, angażujący baner na stronę internetową czy przekonujący list. To nie tylko "must-have" dla osób z branży reklamowej i marketingowej - to także "should-have" dla każdego, kto musi angażować lub wpływać na ludzi, przez stronę internetową, na papierze lub osobiście.
- Mogłoby Cię również zainteresować
 - Inne książki autora
 - Inne pozycje wydawcy
 - Ostatnio obejrzane
 
Podobní autoři
Księga odwiedzin
Współpraca hurtowa
Jeśli macie Państwo interesujący asortyment, prosimy o kontakt z naszym działem handlowym. Oferujemy atrakcyjne warunki, szybkie płatności i długoletnią współpracę.
hurtownie@megaksiazki.pl