Good Strategy/Bad Strategy : The difference and why it matters
Popis produktu
Gdy książka Richarda Rumelta Good Strategy/Bad Strategy ukazała się w 2011 roku, natychmiast trafiła w sedno, obnażając jako złą strategię mieszaninę popkultury, motywacyjnych sloganów i biznesowego żargonu, które tak często i myląco podszywają się pod prawdziwą strategię. Od tego czasu jego oryginalne i pragmatyczne pomysły zdobyły zwolenników na całym świecie i w dalszym ciągu pomagają czytelnikom rozpoznawać i unikać elementów złej strategii oraz przyjmować dobre, ukierunkowane na działanie strategie, które szczerze uznają napotykane wyzwania i proponują proste sposoby ich przezwyciężenia. Strategii nie należy utożsamiać z ambicją, przywództwem, wizją czy planowaniem; jest nią spójne działanie poparte argumentem. Dla Rumelta sednem dobrej strategii jest wnikliwość pozwalająca dostrzec ukrytą siłę w każdej sytuacji oraz odpowiednia reakcja - niezależnie od tego, czy chodzi o wprowadzenie nowego produktu, prowadzenie wojny, czy wysłanie człowieka na Księżyc. Odwołując się do przykładów dobrych i złych praktyk ze wszystkich sektorów i epok, pokazuje, jak tę wnikliwość można kształtować za pomocą różnorodnych narzędzi prowadzących do lepszego myślenia i lepszej strategii - strategii, która przecina szum informacyjny i przynosi rezultaty.
Kup razem
- Mogłoby Cię również zainteresować
- Inne książki autora
- Inne pozycje wydawcy
- Ostatnio obejrzane
Podobní autoři
Księga odwiedzin
Współpraca hurtowa
Jeśli macie Państwo interesujący asortyment, prosimy o kontakt z naszym działem handlowym. Oferujemy atrakcyjne warunki, szybkie płatności i długoletnią współpracę.
hurtownie@megaksiazki.pl