Voyeuryzm medialny w kontekście współczesnej prasy w Polsce

Voyeuryzm medialny w kontekście współczesnej prasy w Polsce
-27%

Sugerowana cena   49,00 zł

Zaoszczędzisz 13,23 zł
Sugerowana cena 49,00 zł

Zaoszczędzisz: 13,23 zł

35.77 sugerowana cena 49,00 zł

wysyłka do 3 - 5 dni

wysyłka do 3 - 5 dni

14,01 zł
13,00 zł

Autor:
Wydawca: Adam Marszałek
ISBN: 9788377805114
Rok wydania: 2012
Język: POL
Oprawa: miękka
Liczba stron: 422
Temat: Socjologia

Przy zakupie otrzymacie ten piękny prezent

Zakładka Kolekcjonerska - Alpy 1. W zamówieniu od 1 egzemplarza

Książka zatytułowana Yoyeuryzm medialny w kontekście współczesnej prasy w Polsce dotyczy aktualnego i ważnego problemu, jakim jest zjawisko podglądania występujące we współczesnych mediach. Zjawisko to w istotny sposób „organizuje” sposób postrzegania rzeczywistości przez media; determinuje jakość materiałów dziennikarskich. Niniejsza publikacja dokonuje analizy interdyscyplinarnej zjawiska voyeuryzmu medialnego, w aspekcie prawno-etycznym, kulturowym, socjologicznym, historycznym itp. Autorka książki poszczególne przypadki omawia na wybranych przykładach. Pozycja Yoyeuryzm medialny w kontekście współczesnej prasy w Polsce może okazać się przydatna przede wszystkim medioznawcom i kulturoznawcom, ale też socjologom, czy psychologom, także z uwagi na wartość dokumentacyjną. Liczne przykłady potwierdzone przypisami, jak też załączonymi fotografiami, zeskanowanymi kolumnami prasowymi stanowią swoistą wizualizację problemu voyeuryzmu prasowego, a jednocześnie stają się cennym źródłem dla medioznawczych poszukiwań komparatystycznych.