Eduterapeutica lux Kompetencje emocjonalno-społeczne. Przedszkole
\nPakiet Kompetencje emocjonalno-społeczne. Przedszkole przeznaczony jest do pracy z dziećmi w wieku 4-6 lat i pomaga rozwijać umiejętności potrzebne do radzenia sobie z różnorodnymi wyzwaniami rozwojowymi.
\nPakiet jest doskonałym narzędziem do pracy pedagog-dziecko oraz do prowadzenia zajęć w grupie przez nauczyciela wychowawcę.
\nCo wyróżnia pakiet multimedialny Eduterapeutica lux Kompetencje społeczno-emocjonalne. Przedszkole:
\nwyraźny podział na trzy kluczowe moduły: kontrola emocji, kompetencje emocjonalno-społeczne, inteligencja emocjonalna,
\nzastosowane w rozbudowanych grach animacyjnych kolory oraz kształty nie rozpraszają uwagi dziecka, są pastelowe i miłe dla oka,
\nćwiczenia multimedialne przypominają edukacyjne gry komputerowe,
\npięknie ilustrowane drukowane karty pracy,
\ndodatkowe materiały drukowane, które uatrakcyjnią zajęcia: plakat do zawieszenia w sali oraz karciana gra skojarzeń,
\ncertyfikowane szkolenie pt. Rozwój i kształtowanie kompetencji emocjonalno-społecznych specjalnie dla użytkowników programu!
\nwygodna licencja otwarta bezterminowa, na każdym urządzeniu, dla wszystkich nauczycieli!
\nDzięki pakietowi Kompetencje emocjonalno-społeczne. Przedszkole poprowadzisz pełnowartościowe zajęcia w przedszkolu, których celem będzie rozwijanie takich umiejętności, jak:
\nrozpoznawanie, określanie i nazywanie emocji,
\nwyrażanie własnych myśli i uczuć,
\npodejmowanie decyzji,
\nradzenie sobie ze stresem,
\nasertywność i kulturalna odmowa,
\nsamodzielność,
\ndokonanie właściwej samooceny,
\nrozładowywanie emocji,
\nprzewidywanie zachowania innych osób,
\nradzenie sobie w obliczu porażki,
\nradzenie sobie ze złością,
\nsłuchanie innych,
\npraca w zespole,
\nradzenie sobie ze strachem, złością, wstydem, radością, smutkiem.
\nKorzyści dla dzieci:
\nmogą wielokrotnie rozwiązywać swoje ulubione zadania,
\npoprawią swoje zdolności społeczno-emocjonalne, a także koncentrację uwagi i inteligencję emocjonalną, co przekłada się na prawidłowe funkcjonowanie w grupie,
\npoznają różne typy podstawowych emocji: radości, złości, smutku, strachu, wstydu,
\nwzmocnią umiejętność kontroli i rozpoznawania stanów emocjonalnych (swoich oraz innych dzieci w grupie).
\nProgram warto używać podczas zajęć, ponieważ:
\ndzięki cyfrowej formie zabawy dzieci chętniej angażują się w zajęcia,
\nuatrakcyjni zajęcia, dzięki ciekawym ćwiczeniom multimedialnym,
\nćwiczenia multimedialne pomogą w lepszym przyswajaniu wiedzy i umiejętności związanych z emocjami,
\nznakomicie motywuje dzieci do nauki, ćwiczeń, przezwyciężania własnych słabości,
\nzajęcia z jego użyciem wydają się dziecku mniej męczące są raczej zabawą,
\nnudzi się dzieciom znacznie wolniej niż pomoce tradycyjne.
\nZestaw zawiera:
\nprogram multimedialny dla placówki, obejmujący ok. 40 ćwiczeń multimedialnych,
\nporadnik metodyczny wraz ze scenariuszami do pracy z dziećmi oraz instrukcją obsługi programu w wersji elektronicznej (3 przykładowe scenariusze jak pracować z dziećmi, wykorzystując multimedia).
\nPomoce tradycyjne. ok. 60 kart pracy w wersji elektronicznej do samodzielnego wydruku, które stanowią dopełnienie gier animacyjnych
\n45-minutowe szkolenie pt. Rozwój i kształtowanie kompetencji emocjonalno-społecznych, poprowadzone przez autorkę publikacji p. Monikę Bekker-Goską z certyfikatem do samodzielnego wydruk
ukryj opis- Wydawca: Ei System
- Kod:
- Rok wydania: 2024
- Język: Polski
- Oprawa: Pude
Recenzja