Psychoedukacja grupowa w schizofrenii i zaburzeniach schizoafektywnych bazuje pod względem merytorycznym na koncepcji radzenia sobie z podatnością na stres, która w ciągu ostatnich trzech dekad ugruntowała się na całym świecie jako metateoria o znacznej mocy integracyjnej i dużym...
przeczytaj całość
Psychoedukacja grupowa w schizofrenii i zaburzeniach schizoafektywnych bazuje pod względem merytorycznym na koncepcji radzenia sobie z podatnością na stres, która w ciągu ostatnich trzech dekad ugruntowała się na całym świecie jako metateoria o znacznej mocy integracyjnej i dużym znaczeniu praktycznym.Pierwsza część książki przedstawia teoretyczne założenia i cele psychoedukacji grupowej oraz precyzuje praktyczne uwarunkowania jej przeprowadzania.Kolejne części szczegółowo opisują poszczególne sesje zajęć, skupiajac się na roli terapeutów i oczekiwań względem pacjentów. Książka jest zatem narzędziem pracy, które powinno wspierać zorientowaną na partnerstwo współpracę pacjentów i specjalistów w dziedzinie psychiatrii.
ukryj opis
Recenzja