Tematem rozważań w niniejszej pracy jest wykazanie, że muzyka kameralna stanowi doskonałą formę syntezy, czyli przenikania cech wykonawstwa orkiestrowego i solowego. Zagadnienie to jest jednak bardzo obszerne, stąd studium to poparte jest jedynie utworami, w których istotną rolę spełnia flet. Przedstawione tu przykłady nutowe z twórczości: kameralnej, orkiestrowej oraz na instrument solowy, określają, jak wiele cech wspólnych i wzajemnych powiązań mają wszystkie trzy typy muzykowania - mimo różnic w technice wykonawczej. Praca jest podzielona na trzy główne ogniwa, z których każde jest polem do rozważań na dany temat. Istotne wydaje się również przedstawienie fletowej literatury na przestrzeni stuleci w celu uzyskania pełnego obrazu wzajemnego oddziaływania tych struktur na siebie.
\n ukryj opis- Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
- Kod:
- Rok wydania: 2013
- Język: Polski
- Oprawa: Oprawa twarda wypełniona gąbką
- Liczba stron: 144
- Szerokość opakowania: 13 cm
- Wysokość opakowania: 21 cm
- Głębokość opakowania: 2 cm
- Waga: 428 g
Recenzja