Spisová služba (czeski)
Popis produktu
Publikacja odwzorowuje ogólny rozwój służby kancelaryjnej w Republice Czeskiej, szczegółowo opisując okres od 2004 roku do chwili obecnej. W części wprowadzającej omawiane są przepisy prawne bezpośrednio dotyczące służby kancelaryjnej lub ściśle z nią związane. Nie pomija się także kontekstu rozwoju legislacji europejskiej, w szczególności rozporządzeń eIDAS i RODO. Główną treścią publikacji jest szczegółowa analiza wszystkich etapów wykonywania służby kancelaryjnej - od przyjęcia dokumentów, przez ich ewidencję, dystrybucję, obieg i załatwianie spraw, sporządzanie dokumentów, ich podpisywanie i wysyłkę, aż po wycofywanie w postępowaniu skarotacyjnym lub poza nim. Opisane jest również elektroniczne postępowanie skarotacyjne i powiązania z narodowym archiwum cyfrowym. Nie pominięto koniecznych mechanizmów kontroli. W publikacji omawiane są różne aspekty przechowywania dokumentów, zarówno analogowych, jak i cyfrowych. Osobno omówiono problematykę tworzenia instrukcji kancelaryjnej oraz funkcjonowania klasycznego i cyfrowego archiwum. Wspomniano także wybrane rodzaje dokumentów, wraz z właściwymi przepisami prawa. Na zakończenie publikacji przedstawiono system archiwów Republiki Czeskiej oraz zagadnienia dostępu do archiwaliów, czyli dokumentów wybranych do trwałego przechowania. Publikacja uwzględnia stan przepisów obowiązujący na dzień 1 sierpnia 2017 r., włącznie z ostatnią wersją krajowego standardu dla elektronicznego systemu służby kancelaryjnej, opublikowaną przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych 4 lipca 2017 r.
- Mogłoby Cię również zainteresować
- Inne książki autora
- Inne pozycje wydawcy
- Ostatnio obejrzane
Podobní autoři
Księga odwiedzin
Współpraca hurtowa
Jeśli macie Państwo interesujący asortyment, prosimy o kontakt z naszym działem handlowym. Oferujemy atrakcyjne warunki, szybkie płatności i długoletnią współpracę.
hurtownie@megaksiazki.pl