Jak jednat s klientem (czeski)
Popis produktu
Ani najlepsza wiedza prawnicza i doświadczenie nie zagwarantują sukcesu w zawodzie, jeśli osoba nie potrafi właściwie postępować z klientem. Nikt z nas nie jest doskonały. Niniejsza publikacja powinna pomóc wyeliminować wiele drobnych niedoskonałości i braków w kontaktach z ludźmi. Książka zawiera wiele przykładów oraz konkretnych rad, którymi można się kierować. Powinna ona pomóc każdemu, kto chce rozwijać się zawodowo. Treścią tej publikacji jest przede wszystkim analiza problemów w komunikacji społecznej. Oprócz podstawowych metod efektywnej komunikacji omawia paralingwistyczne aspekty mowy, błędy retoryczne i komunikacyjne, informację zwrotną, słuchanie, bariery komunikacyjne, właściwą argumentację, sposoby radzenia sobie z zastrzeżeniami oraz - oczywiście - komunikację niewerbalną. Autor poświęca też uwagę asertywności, percepcji społecznej oraz trudnym klientom. Książka jest przeznaczona przede wszystkim dla adwokatów i aplikantów adwokackich, mogą z niej jednak korzystać także przedstawiciele innych profesji prawniczych, takich jak sędziowie, prokuratorzy, notariusze, komornicy, prawnicy korporacyjni itp., a także osoby spoza środowiska prawniczego, na przykład pracownicy socjalni, doradcy, mediatorzy i inni fachowcy, którzy często lub przynajmniej od czasu do czasu stykają się z klientami.
- Mogłoby Cię również zainteresować
- Inne książki autora
- Inne pozycje wydawcy
- Ostatnio obejrzane
Podobní autoři
Księga odwiedzin
Współpraca hurtowa
Jeśli macie Państwo interesujący asortyment, prosimy o kontakt z naszym działem handlowym. Oferujemy atrakcyjne warunki, szybkie płatności i długoletnią współpracę.
hurtownie@megaksiazki.pl