Empatická a asertivní komunikace (czeski)
Popis produktu
Autorka książki jest psycholożką i doświadczoną wykładowczynią, która pomaga klientom rozwijać inteligencję emocjonalną, efektywną komunikację i prezentację. Na wielu praktycznych przykładach i pokazowych dialogach pokaże, jak potrafić kogoś odmówić i jak postępować, gdy to druga osoba nas odrzuca, jak umieć przekazać negatywną informację zwrotną i jednocześnie przyjąć krytykę, jak rozpoznawać i radzić sobie z manipulacją oraz jak pracować ze złością. I to nie tylko w domu w kontaktach z partnerami, dziećmi, rodzicami, ale także w pracy z kolegami, szefem czy podległymi pracownikami. Naucz się dobrze radzić sobie w trudnych sytuacjach komunikacyjnych z innymi ludźmi i dowiedz się, jak wzmocnić empatię i potrafić być asertywnym.
- Mogłoby Cię również zainteresować
- Inne książki autora
- Inne pozycje wydawcy
- Ostatnio obejrzane
Podobní autoři
Księga odwiedzin
Współpraca hurtowa
Jeśli macie Państwo interesujący asortyment, prosimy o kontakt z naszym działem handlowym. Oferujemy atrakcyjne warunki, szybkie płatności i długoletnią współpracę.
hurtownie@megaksiazki.pl