\n
\n
Pythona można się szybko nauczyć i praktycznie od razu zacząć tworzyć działające gry, aplikacje internetowe czy też programy wspierające badaczy różnych dziedzin nauki. Język ten został pomyślany tak, aby ułatwiał pisanie przejrzystego, zwięzłego kodu w sposób zgodny ze sztuką programowania. To idealny wybór dla każdego, komu zależy, by nie tracić zbytnio czasu na naukę, tylko od razu pisać kod działający zgodnie z oczekiwaniami.
\n\n
To trzecie, zaktualizowane i uzupełnione wydanie bestsellerowego podręcznika programowania w Pythonie. Naukę rozpoczniesz od podstawowych koncepcji programowania. Poznasz takie pojęcia jak zmienne, listy, klasy i pętle, a następnie utrwalisz je dzięki praktycznym ćwiczeniom. Dowiesz się, jak zapewnić interaktywność programom, i nauczysz się poprawnego testowania kodu przed dodaniem go do projektu. W kolejnych rozdziałach przystąpisz do praktycznej realizacji trzech projektów: gry zręcznościowej inspirowanej klasyczną Space Invaders, wizualizacji danych za pomocą dostępnych dla Pythona niezwykle użytecznych bibliotek i prostej aplikacji internetowej, gotowej do wdrożenia na serwerze WWW i opublikowania w internecie.
\n\n
Skorzystaj z dokładnych instrukcji, jak:
\n\n
przygotować się do napisania pierwszego programu w Pythonie
\nużywać bibliotek i narzędzi Pythona
\npracować z różnymi zbiorami danych
\ntworzyć interaktywne aplikacje internetowe i bezpiecznie je wdrażać
\ntestować i debugować kod, a także rozwiązywać różne problemy
\n\n
Poznaj Pythona - z tym światowym bestsellerem zrobisz to najszybciej!
\n\n ukryj opis
- Wydawnictwo: Helion
- Kod:
- Rok wydania: 2023
- Język: Polski
- Oprawa: Broszurowa/paperback
- Liczba stron: 608
- Szerokość opakowania: 16.5 cm
- Wysokość opakowania: 23 cm
- Głębokość opakowania: 3 cm
- Waga: 823 g
Recenzja