Žurnál - Žltý zápisník budovania značky (słowacki)
Popis produktu
Ten notes po prostu musiał powstać. Michal Pastier napisał brutalne 600-stronicowe dzieło, które stało się żółtą biblią (nie tylko) słowackich przedsiębiorców i marketerów. Taka ilość skondensowanego know-how nasyciła nas na cały tydzień lektury. Ale w naszym Żurnalu trzeba było tyle uporządkować, że nie nadążaliśmy za jego tempem. A na wypisy nie wystarczało miejsca. Dlatego przygotowaliśmy dla Ciebie sprawdzonego przewodnika po książce. Zawiera on wszystkie ważne ćwiczenia, a jednocześnie daje Ci czas i przestrzeń, by na nowo się nad nimi zastanowić. Na stronach, które będą Ci znajome dzięki książce. A mimo to dostosowane do niezakłóconego żurnalingu. 70+ stron arkuszy roboczych, 50+ stron na notatki Przewodnik po żółtej książce, który zawiera wszystkie istotne ćwiczenia Zrkadlo (Lustro), Facka (Policzek), Ulica (Ulica), Kmeň (Pnia), Skratka (Skrót), OSŤ, Meno (Imię), Maják (Latarnia), 4 kolesá (4 koła), Katapult (Katapulta), Reflektor (Reflektor), Vzducholoď (Sterowiec). 12 zasad budowania marki w książce podzielonych jest na 3 fazy. W notesie nie podzieliliśmy ich fazami, aby zapewnić nieprzerwany komfort pisania, a ponieważ teorię masz w książce, całe dostępne miejsce wypełniliśmy najpraktyczniejszymi arkuszami roboczymi. Dodatkowo dodaliśmy aż 50 stron w kropki na swobodne zapisywanie myśli i pomysłów.
- Mogłoby Cię również zainteresować
- Inne książki autora
- Inne pozycje wydawcy
- Ostatnio obejrzane
Podobní autoři
Księga odwiedzin
Współpraca hurtowa
Jeśli macie Państwo interesujący asortyment, prosimy o kontakt z naszym działem handlowym. Oferujemy atrakcyjne warunki, szybkie płatności i długoletnią współpracę.
hurtownie@megaksiazki.pl