Marketing - Základy marketingu - Učebnice učitele (czeski)
Popis produktu
Podręcznik „Marketing - podstawy marketingu” dostarcza czytelnikowi podstaw myślenia marketingowego i pokazuje, że marketing jest obecnie niezbędną metodą zarządzania przedsiębiorstwem odnoszącym sukces. Prowadzi do rozwijania umiejętności myślenia ekonomicznego oraz do zrozumienia działań marketingowych w firmie. Czytelnik zapozna się z koncepcjami marketingowymi, marketingowym mixem i jego elementami, z zasadami zarządzania marketingowego oraz zdobędzie podstawową wiedzę niezbędną do zrozumienia rynku. Podręcznik dzięki interaktywnemu podejściu prowadzi studenta do efektywnej pracy z informacjami, a także do umiejętności pozyskiwania i krytycznej oceny informacji potrzebnych do skutecznego działania firmy na rynku. Podręcznik nauczyciela obejmuje oba zeszyty uczniowskie. Zawiera również materiały dydaktyczne, które uczniowie zapisują w swoich podręcznikach (dla łatwiejszej orientacji wraz z odwołaniami do stron, na których uczeń będzie uzupełniał zapis przedstawiony przez nauczyciela), rozwiązania zadań oraz testy do powtórzenia materiału.
Kup razem
- Mogłoby Cię również zainteresować
- Inne książki autora
- Inne pozycje wydawcy
- Ostatnio obejrzane
Podobní autoři
Księga odwiedzin
Współpraca hurtowa
Jeśli macie Państwo interesujący asortyment, prosimy o kontakt z naszym działem handlowym. Oferujemy atrakcyjne warunki, szybkie płatności i długoletnią współpracę.
hurtownie@megaksiazki.pl