Nie tylko żywe liczby! Zabawy arytmetyczne dla przedszkola i szkoły podstawowej

Nie tylko żywe liczby! Zabawy arytmetyczne dla przedszkola i szkoły podstawowej
-17%

Sugerowana cena   27,00 zł

Zaoszczędzisz 4,52 zł
Sugerowana cena 27,00 zł

Zaoszczędzisz: 4,52 zł

22.48 sugerowana cena 27,00 zł

wysyłka za 2-3 dni

wysyłka za 2-3 dni

13,00 zł

Autor:
Wydawca: Nowik
ISBN: -64698
Rok wydania: 2017
Język: POL
Oprawa: broszura
Liczba stron: 124

Przy zakupie otrzymacie te dwa piękne prezenty

Kalendarzyk Megaksiążki 2019 1.

Zakładka Kolekcjonerska - Alpy 2. W zamówieniu od 2 egzemplarza

Mirosław Dąbrowski, doświadczony pedagog, nauczyciel akademicki, autor wielu książek, od ponad dwudziestu lat prowadzi warsztaty dla nauczycieli klas 1–3 oraz dla nauczycieli matematyki klas starszych poświęcone wykorzystaniu gier dydaktycznych w matematycznym kształceniu dzieci.

„Po raz pierwszy zetknąłem się z żywymi liczbami czy raczej – byłem żywą liczbą ponad dwadzieścia pięć lat temu w Londynie podczas warsztatów prowadzonych przez profesora Jana Potworowskiego. Przez ostatnie ćwierć wieku sam wielokrotnie prowadziłem tego typu warsztaty i obserwowałem ich uczestników – nauczycieli nauczania początkowego czy nauczycieli matematyki w klasach 4–6,

a ostatnio także nauczycieli przedszkoli. Ich reakcja zazwyczaj jest bardzo podobna do mojej pierwszej reakcji sprzed lat: bardzo ciekawe zabawy, chętnie po nie sięgnę, aby dzieci trochę się poruszały, a przy okazji trochę policzyły – tego nigdy za dużo. Moje podejście do tego typu zabaw ruchowych, podobnie jak do gier dydaktycznych, dość szybko się zmieniło... na znacznie poważniejsze...

W każdym rozdziale znajduje się sporo, niekiedy dość różnorodnych, pomysłów pogrupowanych tematycznie. Prezentuję je w postaci serii możliwych poleceń, z elementami hipotetycznej narracji,

w nadziei, że dobrze w ten sposób oddaję potencjalny klimat i przebieg zabaw. Materiał ten może być punktem wyjścia do przygotowania wielu zabaw ruchowych uruchamiających pracę dzieci w różnych obszarach związanych z liczbami naturalnymi – doboru i selekcji poleceń oraz zadań i problemów należy jednak zawsze dokonywać samodzielnie, mając na uwadze cele edukacyjne, które zabawa ma realizować”.