Prezentowane karty pracy składają się z działów:1. Budowanie własnej tożsamości.2. Jedzenie.3. Ubieranie się.4. Higiena osobista.5. Potrzeby fizjologiczne.6. Sygnalizowanie samopoczucia.Materiały są zgodne z postawą programową i nawiązują do publikacji: A. Tanajewska, R. Naprawa, Nowe programy...
przeczytaj całość
Prezentowane karty pracy składają się z działów:
1. Budowanie własnej tożsamości.
2. Jedzenie.
3. Ubieranie się.
4. Higiena osobista.
5. Potrzeby fizjologiczne.
6. Sygnalizowanie samopoczucia.
Materiały są zgodne z postawą programową i nawiązują do publikacji: A. Tanajewska, R. Naprawa, Nowe programy edukacyjno-terapeutyczne dla I etapu nauczania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym,
ukryj opis
Recenzja