\n \n \nPublikacja ta powstała, aby pomóc w kształtowaniu umiejętności budowania zdań poprawnych gramatycznie. Pracować z nimi może każde dziecko, a w szczególności dziecko:\n \n z niezakończonym rozwojem mowy\n z opóźnionym rozwojem mowy\n z afazją (także dorośli)\n z autyzmem\n z...
przeczytaj całość
\n
\n
\n
Publikacja ta powstała, aby pomóc w kształtowaniu umiejętności budowania zdań poprawnych gramatycznie. Pracować z nimi może każde dziecko, a w szczególności dziecko:
\n
\n
z niezakończonym rozwojem mowy
\n
z opóźnionym rozwojem mowy
\n
z afazją (także dorośli)
\n
z autyzmem
\n
z zespołem Aspergera
\n
z dysleksją
\n
niesłyszące
\n
z implantem ślimakowym
\n
ze specyficznymi problemami w uczeniu
\n
oraz dorośli uczący się języka polskiego jako obcego.
\n
\n
Zestaw składa się z pięciu historyjek. Każdemu obrazkowi z historyjki przyporządkowano cztery teksty, które ukazują narastanie słownika i gramatyki. Ilustracje mogą służyć też do ćwiczeń myślenia przyczynowo-skutkowego. Tworzenie opowiadania do przedstawionego zdarzenia ma na celu kształtowanie umiejętności swobodnego wypowiadania się na temat codziennych czynności.
\n
\n
ukryj opis
Recenzja