Narkonomika (czeski)
Popis produktu
Jak może początkujący szef kartelu odnieść sukces (i przetrwać) w 300-miliardowym nielegalnym biznesie narkotykowym? Oczywiście, uczy się od najlepszych. Ludzie stojący na czele karteli uważnie uczyli się od odnoszących sukcesy korporacji, takich jak Walmart, McDonald’s czy Coca-Cola, w kwestiach takich jak budowanie wartości marki czy dopracowywanie obsługi klienta. Nieustraszonym przewodnikiem czytelnika po jednym z najbardziej brutalnych sektorów świata jest Tom Wainwright, który przedziera się przez andyjskie pola kokainy, więzienia w Ameryce Środkowej, sklepy z marihuaną w Kolorado oraz internetowe narkotykowe nory darknetu. Dostarcza świeże i oryginalne spojrzenie na handel narkotykami i jego 250 milionów klientów. Do postaci jego książki należą boliwijski „Bin Laden”, przywódca salvadorskiego gangu „Stary Lin”, milioner-producent tabletek z Nowej Zelandii nazywany „Starboy” oraz pogodna meksykańska babcia, która smaży naleśniki z jagodami i jednocześnie planuje morderstwo. Oni, razem z prezydentami, policjantami i nastoletnimi zabójcami, wyjaśniają takie rzeczy jak handlowe znaczenie tatuaży od stóp do głów, jak gangi decydują, czy mają rywalizować, czy się sprzymierzyć, oraz dlaczego kartele zaskakująco bardzo dbają o społeczną odpowiedzialność biznesu.
Kup razem
- Mogłoby Cię również zainteresować
- Inne książki autora
- Inne pozycje wydawcy
- Ostatnio obejrzane
Podobní autoři
Księga odwiedzin
Współpraca hurtowa
Jeśli macie Państwo interesujący asortyment, prosimy o kontakt z naszym działem handlowym. Oferujemy atrakcyjne warunki, szybkie płatności i długoletnią współpracę.
hurtownie@megaksiazki.pl