Nowe wydanie książki Davida Sandlera, będącej światowym bestsellerem i klasykiem literatury biznesowej, zostało uaktualnione i uzupełnione o działania w nowych realiach rynkowych przez Davida Mattsona – następcę Sandlera w firmie szkoleniowej Sandler Training.
\nRewolucyjny program szkolenia sprzedawców, System Sprzedaży Sandlera, uzasadnia przestarzałość i nieskuteczność tradycyjnych metod sprzedaży i wprowadza zasady, których przestrzeganie gwarantuje sukces w zawodzie handlowca. Sandler, opierając się na doświadczeniach z własnej wieloletniej praktyki i przedstawiając barwne przykłady, wskazuje między innymi, w jaki sposób:\n– przejmować inicjatywę w kontakcie z klientem oraz stosować niezawodne, skuteczne techniki komunikacji,\n– koncentrować się na kliencie i jego potrzebach zamiast na własnym produkcie lub usłudze,\n– dostrzegać manipulację potencjalnego klienta oraz radzić sobie z nieszczerością i niesłownością,\n– pogłębiać relacje z klientem, nie stając się przy tym jego bezpłatnym konsultantem,\n– opanować siedem niezbędnych etapów procesu sprzedaży (ukazanych w obrazowym modelu „łodzi podwodnej Sandlera”),\n– używać portali internetowych do poszukiwania i oceny potencjalnych klientów,\n– zawierać z klientem „kontrakt wyprzedzający”, będący gwarancją efektywnego wykorzystania poświęconego mu czasu,\n– doskonalić własne nastawienie i zachowania – które są warunkiem sukcesu w sprzedaży – oraz kształtować motywację.
\nObecne wydanie zostało rozszerzone o wskazówki dotyczące zastosowania systemu Sandlera w sprzedaży dla korporacji, zamieszczono też najnowsze studia przypadków zaczerpnięte z praktyki Sandler Training.
\nKrąg osób, dla których książka będzie cenną pomocą w rozwoju kariery zawodowej, jest więc szeroki i obejmuje wszystkich zainteresowanych radykalną poprawą wyników w sprzedaży – pracowników wszystkich szczebli zarówno małych, jak i wielkich firm.
\n ukryj opis- Wydawnictwo: Nieoczywiste
- Kod:
- Rok wydania: 2018
- Język: Polski
- Oprawa: Oprawa twarda wypełniona gąbką
- Liczba stron: 248
- Szerokość opakowania: 16.5 cm
- Wysokość opakowania: 24 cm
- Głębokość opakowania: 2 cm
- Waga: 535 g
Recenzja