Jak skutecznie komunikować się ze swoimi konsumentami w dobie nowych mediów i zmieniających się trendów? Jak nawiązywać trwałe relacje z partnerami biznesowymi? Jak motywować pracowników i dawać im poczucie satysfakcji z pracy? Odpowiedzi na te pytania zawiera prezentowana publikacja.
\nW książce autorzy omawiają użyteczne teorie i praktyczne wskazówki, pomocne w prowadzeniu zewnętrznej i wewnętrznej komunikacji przedsiębiorstw. Publikacja zawiera m.in.:\n- omówienie trendów w komunikacji społecznej i biznesowej u progu XXI wieku;\n- szerokie, praktyczne omówienie zasad budowania partnerskich relacji B2B i obsługi klienta;\n- przegląd narzędzi i działań komunikacyjnych kierowanych do odbiorców końcowych B2C;\n- wskazówki dotyczące prowadzenia motywującej komunikacji wewnętrznej;\n- porady na temat budowania wartości dodanej organizacji w duchu CSR.
\n ukryj opis- Wydawnictwo: Difin
- Kod:
- Rok wydania: 2017
- Język: Polski
- Oprawa: Miękka
- Liczba stron: 230
- Szerokość opakowania: 16.5 cm
- Wysokość opakowania: 23 cm
- Głębokość opakowania: 2 cm
- Waga: 373 g
Recenzja