„Książka odwołuje się do najnowszych idei psychologii, socjologii, biznesu, designu i innych istotnych obszarów. Jest niezbędną lekturą dla wszystkich, którzy pracują w sieci”.\nJamie Bartlett\nAutor książki The Dark Net\n„Nathalie Nahai jest najbardziej inteligentną współczesną autorką książek o technologii. Ta książka przemienia każdego czytelnika w eksperta!”\nDr Thomas Chamorro-Premuzic\nProfessor of Business Psychology UCL i Columbia University\nWiększość biznesowych interakcji odbywa się w sieci, dlatego małe i duże firmy z najróżniejszych sektorów stanęły przed wyzwaniem: jak w tych warunkach zjednać sobie klientów i zatrzymać ich przy sobie?\nNathalie Nahai zbiera w tej książce wiedzę z zakresu psychologii, neuronauk i ekonomii behawioralnej, by wyjaśnić dynamikę i motywacje zachowań konsumentów.\n„Sieci wpływu” to praktyczny przewodnik, który pozwoli ci udoskonalić produkty, stronę internetową i marketing twojej firmy oraz umożliwi budowanie wartościowych, bardziej angażujących relacji z klientami.
\n ukryj opis- Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
- Kod:
- Rok wydania: 2018
- Język: Polski
- Oprawa: Miękka
- Liczba stron: 238
- Szerokość opakowania: 16.5 cm
- Wysokość opakowania: 23.5 cm
- Głębokość opakowania: 1.3 cm
- Waga: 418 g
Recenzja