Dlaczego kupujemy produkty luksusowe? Czy można wpływać na konsumentów poza ich świadomością? Kto i kiedy kupuje pod wpływem impulsu? Na te i wiele innych pytań odpowiadają Autorki książki „Psychologia konsumenta”. Katarzyna Stasiuk i Dominika Maison wskazują, skąd można czerpać wiedzę o zachowaniach konsumentów, a następnie określają znaczenie podstawowych procesów poznawczych, emocjonalnych i motywacyjnych w podejmowaniu przez nich decyzji. Wnioski Autorek poparte są wynikami badań naukowych oraz zilustrowane przykładami zastosowania wiedzy psychologicznej w działaniach marketingowych.
\nKsiążkę wyróżnia opis zachowań konsumenckich z trzech punktów widzenia:\n· klasyczna perspektywa podstawowych procesów psychologicznych (spostrzegania, wiedzy, procesów emocjonalnych, motywacji i postaw), \n· analiza procesów nieświadomych, automatycznych konsumenta, \n· perspektywa praktyki badań nad konsumentem, czyli badań marketingowych.
\n ukryj opis- Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
- Kod:
- Rok wydania: 2021
- Język: Polski
- Oprawa: Miękka
- Liczba stron: 458
- Szerokość opakowania: 16.5 cm
- Wysokość opakowania: 23.5 cm
- Głębokość opakowania: 2 cm
- Waga: 746 g
Recenzja