Dlaczego warto przeczytać tę książkę:
\nDowiesz się, jak monitorować poziom satysfakcji i zaangażowania pracowników oraz jak to wpływa na ich efektywność i wizerunek firmy.\nPoznasz sposób myślenia i działania różnych typów pracowników.\nZyskasz konkretne wskazówki pozwalające kształtować pożądane\npostawy ludzi w organizacji.\nZobaczysz, jak z różnymi typami pracowników radzą sobie\ndoświadczeni przełożeni.\nSatysfakcja z pracy i zaangażowanie w obowiązki służbowe to dwa obszary, które w znacznej mierze wpływają na nasze codzienne funkcjonowanie. Bez względu na wielkość przedsiębiorstwa, narodowość, sytuację na rynku, zaangażowanie w pracę przekłada się na nasz dobrostan– a co za tym idzie, na lepsze funkcjonowanie naszych rodzin i tym samym całego społeczeństwa
\nAutorzy książki posługują się licznymi przykładami, by opisać kluczowe kwestie: czy pracownicy, którzy są zadowoleni ze swojej pracy są w nią również zaangażowani. I odwrotnie, czy osoby zaangażowane w pracę są z niej zadowolone? Na podstawie wnikliwych badań powstała nie tylko diagnoza zaangażowania i kompetencji, ale także wypracowana została typologia pracowników, która jest prezentowana w tej książce. Dodatkowo, po opracowaniu i wstępnym scharakteryzowaniu wyróżnionych w ramach typologii grup pracowników, zrealizowano z przedstawicielami każdego z typów indywidualne wywiady pogłębione.
\nCzytelnik dowie się również w jaki sposób niezależnie potraktowane wymiary satysfakcji i zaangażowania budują typologię pracowników, która może wpłynąć zarówno na politykę personalną firmy jak i na to jak przełożeni powinni postępować ze swoimi pracownikami.
\n ukryj opis- Wydawnictwo: Infor
- Kod:
- Rok wydania: 2020
- Język: Polski
- Oprawa: Miękka
- Liczba stron: 272
- Szerokość opakowania: 14.5 cm
- Wysokość opakowania: 20.5 cm
- Głębokość opakowania: 1.5 cm
- Waga: 302 g
Recenzja