SPIS TREŚCI
\n0. Wstęp\n1. Model systemu liczb przybliżonych\n1.1. Systemy wiedzy rdzennej\n1.2. Presymboliczne numeryczne systemy\n1.3. Rozciągłość i numeryczność\n1.4. Model reprezentacji ANS\n1.5. Podsumowanie
\n- \n
- \n
Intuicja w dydaktyce matematyki\n2.1. Intuicja matematyczna\n2.2. Kontekst przekazu\n2.3. Objaśnienia intuicyjne\n2.4. Słowo końcowe
\n \n - \n
Semiotyka w dydaktyce matematyki\n3.1. Kilka uwag o semiotyce\n3.2. Problemy ze znaczeniem pewnych pojęć\n3.3. Wynikanie syntaktyczne\n3.4. Wynikanie semantyczne\n3.5. Uwagi końcowe
\n \n - \n
Edukacja a myślenie matematyczne\n4.1. Zarys koncepcji\n4.2. Rola języka w edukacji matematycznej\n4.3. Przekaz w edukacji matematycznej\n4.4. Spiralny charakter edukacji\n4.5. Egzemplifikacja w edukacji matematycznej\n4.6. Intuicja w edukacji matematycznej\n4.7. Problemy edukacyjne i ich przyczyny\n4.8. Kontrowersje edukacyjne\n4.9. Przyczyny niepowodzeń edukacyjnych\n4.10. Appendix
\n \n - \n
Gry w matematyce\n5.1. Wprowadzenie\n5.2. Heureza jako metoda nauczania\n5.3. Definicja i podział gier dydaktycznych\n5.4. Rola gier w nauczaniu matematyki\n5.5. Wybrane gry matematyczne\n5.6. Inspiracje\n5.7. Zakończenie
\n \n
- Wydawnictwo: Exit
- Kod:
- Rok wydania: 2020
- Język: Polski
- Oprawa: Miękka
- Liczba stron: 140
- Szerokość opakowania: 16.5 cm
- Wysokość opakowania: 23.5 cm
Recenzja