Publikacja jest skierowana do specjalistów pracujących w szkole z dziećmi, które mają trudności w nauce. Skupiono się w niej na wszystkich najczęściej występujących zaburzeniach wśród dzieci w szkole podstawowej oraz opisano, jakie ćwiczenia są skuteczne przy niwelowaniu tych trudności.
\nZestaw ćwiczeń zawarty w części 3 dotyczy:\n- sekwencji,\n- włączania i wyłączania z kategorii.
\nZdolność wykonywania sekwencji ruchów, zapamiętywania kolejności dźwięków i znaków oraz odtwarzania ich warunkuje skuteczne funkcjonowanie człowieka w świecie, a w tym sprawne posługiwanie się językiem. Zdolność kategoryzacji jest podstawową umiejętnością, która pozwala porządkować otaczającą nas rzeczywistość, co przekłada się na zdolność do uczenia się języka zarówno na poziomie zapamiętywania nowych słów, jak i przyswajania reguł nim rządzących, a to z kolei pozwala przyswajać zasady obowiązujące w społeczeństwie. Ćwiczenia zawarte w tej części pozwolą stymulować wszystkie te funkcje.
\nW serii ukazały się:
\n- \n
- Terapia logopedyczna i pedagogiczna w przedszkolu i szkole. Część 1. Karty pracy \n
- Terapia logopedyczna i pedagogiczna w przedszkolu i szkole. Część 2. Karty pracy \n
- Terapia logopedyczna i pedagogiczna w przedszkolu i szkole. Porady i ćwiczenia \n
- Wydawnictwo: Difin
- Kod:
- Rok wydania: 2021
- Język: Polski
- Oprawa: Miękka
- Liczba stron: 50
- Szerokość opakowania: 21.5 cm
- Wysokość opakowania: 31 cm
- Głębokość opakowania: 0.8 cm
Recenzja