Unity jest zaawansowanym środowiskiem przeznaczonym do tworzenia gier 3D. Równocześnie może stanowić początek wspaniałej przygody z C#, który jest nowoczesnym i wszechstronnym językiem programowania. Taka ścieżka nauki pozwala na uniknięcie niezrozumiałego dla początkujących żargonu czy niejasnej logiki programowania. Poszczególne konstrukcje języka i ich zastosowanie nagle stają się proste - dzięki niestandardowym skryptom pisanym w C# można rozszerzyć możliwości Unity i tworzyć wciągające, świetnie wyglądające gry. Oto sposób na przyjemną i angażującą, a przy tym skuteczną naukę programowania!
\nTo piąte, uzupełnione i zaktualizowane wydanie cenionego podręcznika, dzięki któremu poznasz od podstaw koncepcje programowania w języku C#, dowiesz się, czym są zmienne i klasy, a także jakie są zasady programowania zorientowanego obiektowo. Po zapoznaniu się z elementarzem C# przejdziesz do tworzenia gier w Unity. Nauczysz się tworzyć skrypty obsługi prostej mechaniki gry i zdobędziesz praktyczne doświadczenie w programowaniu zgodnym z najlepszymi praktykami kodowania. A tym samym wejdziesz na wyższy poziom w zakresie posługiwania się Unity i językiem C#. Po uważnej lekturze zdobędziesz umiejętności potrzebne do realizacji projektów własnych gier w Unity i C#.
\nW książce między innymi:
\nprecyzyjne przykłady przydatne w nauce podstaw programowania w języku C#\nskrypty i ich implementacja w Unity\ntworzenie podstawowych mechanizmów gier\ninterfejsy, klasy abstrakcyjne, stosy, kolejki, obsługa wyjątków i błędów w C#\npodstawy sztucznej inteligencji do zastosowania w grach\nCiekawość to pierwszy krok do programowania!
\n ukryj opis- Wydawnictwo: Helion
- Kod:
- Rok wydania: 2022
- Język: Polski
- Oprawa: Miękka
- Liczba stron: 338
- Szerokość opakowania: 16.8 cm
- Wysokość opakowania: 23.7 cm
- Głębokość opakowania: 24 cm
- Waga: 514 g
Recenzja