Gwałtowność i zakres zmian, jakim podlega rynek zarówno w skali światowej, jak i lokalnej, stanowi podstawowe wyzwanie dla osób prowadzących działalność gospodarczą. Zmiany wymuszają większą innowacyjność, co bezpośrednio wpływa na zwiększenie zapotrzebowania na projekty, które generują korzyści dla realizujących je kierowników projektów i członków zespołów, jak również dla całej organizacji i jej klientów. Realizacja projektów może wpłynąć między innymi na usprawnienie funkcjonowania organizacji jako całości, podniesienie konkurencyjności rynkowej, poszerzenie oferowanych produktów, zdobycie szerszego grona klientów, pozyskanie know-how oraz cennych umiejętności, ukształtowanie pozytywnego wizerunku organizacji, prestiżu oraz wiarygodności.
\nW niniejszej monografii w sposób przekrojowy przedstawiono metody i techniki heurystyczne, zaprezentowano je również w kontekście zarządzania projektami. W zamyśle autorki głównymi odbiorcami publikacji powinni być przedstawiciele nauki oraz biznesu, a także studenci zainteresowani heurystyką oraz zarządzaniem projektami. Grono adresatów jest szerokie, ponieważ projekty realizowane są w różnych dziedzinach życia gospodarczego, tym samym autorka wyraża nadzieję, że publikacja ta spotka się z życzliwym przyjęciem interesariuszy zarządzania projektami oraz przyczyni się do pogłębień.
\n Ze wstępu\n ukryj opis- Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
- Kod:
- Rok wydania: 2021
- Język: Polski
- Oprawa: Miękka
- Liczba stron: 132
- Szerokość opakowania: 15 cm
- Wysokość opakowania: 21 cm
Recenzja