Marketing školy (czeski)
Popis produktu
Nowy podręcznik Marketing szkoły klasycznie wychodzi od podstawowego zastosowania marketingu w obszarze usług, a konkretnie usług edukacyjnych. Podstawowe ukierunkowanie dotyczy efektywnej komunikacji szkół z otoczeniem. Do znaczących nowości należy prezentacja szkoły jako marki, instrukcja realizacji kampanii komunikacyjnej z ukierunkowaniem na grupy docelowe szkół. Ponadto jest to orientacja na wykorzystanie technologii w marketingu, tj. mamy tu na myśli przede wszystkim strony internetowe szkół i komunikację za pośrednictwem mediów społecznościowych. Dodano także pomysły na przeprowadzenie badania potrzeb i oczekiwań społeczeństwa w odniesieniu do szkoły oraz na ewentualne powstanie zespołu marketingowego szkoły. Do klasycznych tematów należą planowanie strategiczne, kształtowanie kultury i wizerunku szkoły. Podręcznik ma układ dydaktyczny i odnosi się do pomysłów z praktyki naszych szkół oraz z zagranicy.
- Mogłoby Cię również zainteresować
- Inne książki autora
- Inne pozycje wydawcy
- Ostatnio obejrzane
Podobní autoři
Księga odwiedzin
Współpraca hurtowa
Jeśli macie Państwo interesujący asortyment, prosimy o kontakt z naszym działem handlowym. Oferujemy atrakcyjne warunki, szybkie płatności i długoletnią współpracę.
hurtownie@megaksiazki.pl