Unity (czeski)
Popis produktu
Jeśli nigdy nie słyszałeś o Unity, jest to narzędzie pozwalające tworzyć profesjonalnie wyglądające gry komputerowe 2D i 3D działające na różnych platformach - od Windows przez aplikacje webowe aż po telefony komórkowe. W sieci istnieje tak ogromna ilość informacji, poradników i samouczków o Unity, że może być trudno zdecydować, od czego i jak zacząć. W tej książce autor stara się na przykładzie tworzenia jednej gry przedstawić podstawowe zasady, techniki i elementy składowe, a jednocześnie zwrócić uwagę na możliwe problemy i ich rozwiązania. Książka nie ma formatu podręcznika ani podręcznika szkolnego; jest raczej stopniowym odkrywaniem, jakie zadania trzeba rozwiązać podczas tworzenia gry i jakie środki do tego udostępnia Unity. Czytelnik powinien mieć przynajmniej minimalną wiedzę o programowaniu dotyczącą zmiennych, obiektów, przypisywania, pętli i funkcji. Kod źródłowy w Unity pisze się w języku C#, ale do zrozumienia przykładów wystarczy też znajomość innego języka. Książka jest przeznaczona przede wszystkim dla ciekawych uczniów szkół średnich i być może również dla ich nauczycieli, którzy szukają ciekawego tematu na zajęcia informatyki. Podczas pisania książki autor miał też na myśli wszystkich innych czytelników, którzy już słyszeli o Unity i zamierzają się z nim zapoznać, ale dotąd nie wiedzieli, od czego zacząć. Teraz jest na to właściwy moment!
- Mogłoby Cię również zainteresować
- Inne książki autora
- Inne pozycje wydawcy
- Ostatnio obejrzane
Podobní autoři
Księga odwiedzin
Współpraca hurtowa
Jeśli macie Państwo interesujący asortyment, prosimy o kontakt z naszym działem handlowym. Oferujemy atrakcyjne warunki, szybkie płatności i długoletnią współpracę.
hurtownie@megaksiazki.pl