Problematyka ochrony prawa do wizerunku, pomimo funkcjonowania na rynku wydawniczym stosunkowo wielu opracowań, ciągle zachowuje aktualność. Liczne dotyczące jej kwestie nie zostały rozstrzygnięte ani w judykaturze, ani w doktrynie. Należy wziąć pod uwagę, jako doniosłą praktycznie okoliczność,...
przeczytaj całość
Problematyka ochrony prawa do wizerunku, pomimo funkcjonowania na rynku wydawniczym stosunkowo wielu opracowań, ciągle zachowuje aktualność. Liczne dotyczące jej kwestie nie zostały rozstrzygnięte ani w judykaturze, ani w doktrynie. Należy wziąć pod uwagę, jako doniosłą praktycznie okoliczność, że skala eksploatacji wizerunku wynikająca z możliwości, jakie daje technika cyfrowa, jest nieporównywalna ze stopniem jego eksploatacji w czasach technik analogowych. Nie sposób także pominąć ciągle rosnącego znaczenia gospodarczego korzystania z wizerunku. Wymusza to wypracowanie nowego spojrzenia na ochronę prawa do wizerunku.
ukryj opis
Recenzja