Jakość projektów informatycznych Rozwój i testowanie oprogramowania

Jakość projektów informatycznych Rozwój i testowanie oprogramowania
-30%

Sugerowana cena   59,18 zł

Zaoszczędzisz 17,77 zł
Sugerowana cena 59,18 zł

Zaoszczędzisz: 17,77 zł

41.41 sugerowana cena 59,18 zł

wysyłka za 2-3 dni

wysyłka za 2-3 dni

13,00 zł
13,00 zł
12,00 zł

Autor:
Wydawca: Helion
ISBN: 9788328301566
Rok wydania: 2015
Język: POL
Oprawa: miękka
Liczba stron: 296
Temat: Informatyka

Zarządzaj jakością projektu od narodzin po końcowe testy! Koncepcja jakości — co musisz wiedzieć, zanim zaczniesz pilnować poziomu Twoich produktów Zarządzanie jakością (oprogramowania) — ustaw procesy, zasady i standardy Testowanie — znaczenie ostatniego etapu pracy z projektem Zapewnianie wysokiej jakości oprogramowania to niełatwe zadanie. Osiągniesz ją, jeśli będziesz przestrzegać wysokich standardów procesu wytwarzania i dopilnujesz, by każdy problem został rozwiązany do końca. Jednak zadziwiająco wielu producentów nie traktuje poważnie sygnałów o błędach. Ujawniają się one dopiero podczas testowania, czyli na etapie, gdy już niewiele można zrobić. Ta książka podpowie Ci, jak już na pierwszych etapach tworzenia kodu wykrywać i rozwiązywać pojawiające się problemy. Popraw efektywność swojej pracy już dziś! Karolina Zmitrowicz zebrała najistotniejsze koncepcje z dziedziny zarządzania jakością oprogramowania i uzupełniła je o własne doświadczenia. Znajdziesz tu omówienie podstaw testowania oraz pomoc w organizacji i planowaniu pracy. Nauczysz się tworzyć jakość, a nie tylko ją sprawdzać. Poznasz przydatne metody weryfikacji i walidacji, podstawy tworzenia dokumentacji wyników i narzędzia Lean Software Development. Dzięki zawartym w książce wskazówkom udoskonalisz swoje produkty, zoptymalizujesz proces ich wytwarzania i powiększysz grono zachwyconych klientów. Definicja jakości i znaczenie jakości w projektach informatycznych Zarządzanie procesowe, jakością i przez jakość Zasady Deminga i koła jakości Zarządzanie jakością oprogramowania Manifest jakości i standardy Planowanie procesu zapewnienia jakości Weryfikacja i walidacja, metryki Anomalie — charakterystyka i sposób obsługi Podstawy testowania, organizacja i techniki testów Metryki związane z testowaniem i dokumentacja testów Wsparcie narzędziowe i standardy w testowaniu Doskonalenie procesów organizacyjnych i procesu testowego Lean Software development (LSD) Dbaj o jakość — pamiętaj, że stać Cię na więcej!