'Strategia to dla jednych magia, dla innych chleb powszedni. Autor pokazuje, jak uczynić strategię sposobem na biznes.' - Sławomir Lachowski, twórca mBanku i MultiBanku
'Jestem gorącym zwolennikiem wprowadzania losowych bodźców w proces kreowania nowych produktów i rozwiązań. Książka w prosty i praktyczny sposób daje możliwość zastosowania tego elementu. Zdecydowanie wypróbuję ten model w nadchodzących projektach... - Zbigniew Lewicki, Dyrektor d/s Rozwoju Unilever, Rosja-Afryka-Turcja-Srodkowy Wschod
'Sukces w biznesie a zwłaszcza jego utrzymanie jest bardzo trudny wręcz niemożliwy bez innowacji. Szczerze polecam tę książkę wszystkim menedżerom i przedsiębiorcom. I tym obecnym i tym przyszłym.' - Jan Czeremcha, Wiceprezes Raiffeisen Bank Polska S.A.
„Rewelacyjna książka, łącząca dziesiątki inspirujących przykładów i sprawdzone narzędzia, które pomogą każdemu, kto chce wyróżnić się na rynku. Ma potencjał na światowy bestseller.” - Tomasz
- Wydawnictwo: Studio Emka
- Kod:
- Rok wydania: 2013
- Język: Polski
- Oprawa: Broszura
- Liczba stron: 124
- Kategoria: Literatura dziecięca
- Szerokość opakowania: 13.5 cm
- Wysokość opakowania: 21.5 cm
- Głębokość opakowania: 0.9 cm
- Waga: 172 g
Recenzja