Noise
Popis produktu
Bestseller Sunday Times „Monumentalna, wciągająca książka ... Wyjątkowa” Sunday Times Tam, gdzie występuje ludzki osąd, pojawia się hałas. „Hałas może być najważniejszą książką, jaką przeczytałem od ponad dekady. Naprawdę nowa idea tak niezwykle istotna, że od razu wdrożysz ją w praktyce. Arcydzieło” Angela Duckworth, autorka Grit „Absolutnie błyskotliwe badanie ogromnego problemu społecznego, który ukrywał się na widoku” Steven Levitt, współautor Freakonomics Od światowych liderów w myśleniu strategicznym i autorów wielomilionowych bestsellerów Szybkiego myślenia i pędu oraz Nudge, kolejna wielka książka, która zmieni sposób, w jaki myślisz. Wyobraź sobie, że dwoje lekarzy w tym samym mieście stawia różne diagnozy identycznym pacjentom - albo że dwaj sędziowie w tym samym sądzie wymierzają różne wyroki osobom, które popełniły takie same przestępstwa. Teraz wyobraź sobie, że ten sam lekarz i ten sam sędzia podejmują inne decyzje w zależności od tego, czy jest rano czy po południu, albo czy jest poniedziałek zamiast środy, albo czy nie zdążyli jeszcze zjeść obiadu. To są przykłady hałasu: zmienność w ocenach, które powinny być identyczne. W Hałasie Daniel Kahneman, Olivier Sibony i Cass R. Sunstein pokazują, jak hałas powoduje błędy w wielu dziedzinach, w tym w medycynie, prawie, ochronie zdrowia publicznego, prognozach ekonomicznych, naukach sądowych, opiece nad dziećmi, strategii kreatywnej, ocenie wyników i rekrutacji. I chociaż hałas można znaleźć wszędzie tam, gdzie ludzie wydają sądy i podejmują decyzje, zarówno jednostki, jak i organizacje zwykle ignorują jego wpływ, ponosząc przy tym wysokie koszty. Pełna nowych pomysłów i czerpiąca z tego samego rodzaju ostrej analizy oraz szerokiego wachlarza studiów przypadków, które uczyniły Szybkie myślenie i pęd oraz Nudge międzynarodowymi bestsellerami, Hałas wyjaśnia, jak i dlaczego ludzie są tak podatni na hałas i uprzedzenia w podejmowaniu decyzji. Wszyscy podejmujemy złe oceny częściej, niż myślimy. Kilkoma prostymi środkami ta przełomowa książka bada, co możemy zrobić, aby podejmować lepsze decyzje.
- Mogłoby Cię również zainteresować
- Inne książki autora
- Inne pozycje wydawcy
- Ostatnio obejrzane
Podobní autoři
Księga odwiedzin
Współpraca hurtowa
Jeśli macie Państwo interesujący asortyment, prosimy o kontakt z naszym działem handlowym. Oferujemy atrakcyjne warunki, szybkie płatności i długoletnią współpracę.
hurtownie@megaksiazki.pl