The Power of Habit : Why We Do What We Do, and How to Change
Popis produktu
W "Siła nawyku" nagradzany reporter biznesowy New York Timesa, Charles Duhigg, zabiera nas na ekscytującą granicę odkryć naukowych, które wyjaśniają, dlaczego nawyki istnieją i jak można je zmieniać. Dzięki przenikliwej inteligencji i zdolności do kondensowania ogromnych ilości informacji w wciągające opowieści, Duhigg ożywia całkowicie nowe rozumienie natury ludzkiej i jej potencjału do przemiany. Po drodze dowiadujemy się, dlaczego niektórzy ludzie i firmy mają trudności ze zmianą, mimo wieloletnich prób, podczas gdy inni wydają się przemieniać z dnia na dzień. Odwiedzamy laboratoria, w których neurolodzy badają, jak działają nawyki i gdzie dokładnie znajdują się w naszych mózgach. Odkrywamy, jak właściwe nawyki były kluczowe dla sukcesu olimpijskiego pływaka Michaela Phelpsa, prezesa Starbucks Howarda Schultza oraz bohatera praw obywatelskich Martina Luthera Kinga Jr. Wchodzimy do Procter & Gamble, sklepów wielkopowierzchniowych Target, kościoła Saddleback Ricka Warrena, szatni NFL i największych szpitali w kraju, aby zobaczyć, jak wdrażanie tak zwanych nawyków kluczowych może przynieść miliardy i decydować o porażce lub sukcesie, życiu i śmierci. W istocie "Siła nawyku" zawiera pasjonujący wniosek: kluczem do regularnych ćwiczeń, utraty wagi, wychowywania wyjątkowych dzieci, zwiększenia produktywności, budowania rewolucyjnych firm i ruchów społecznych oraz osiągania sukcesu jest zrozumienie, jak działają nawyki. Nawyki nie są przeznaczeniem. Jak pokazuje Charles Duhigg, wykorzystując tę nową naukę, możemy przekształcić nasze firmy, nasze społeczności i nasze życie.
- Mogłoby Cię również zainteresować
- Inne książki autora
- Inne pozycje wydawcy
- Ostatnio obejrzane
Podobní autoři
Księga odwiedzin
Współpraca hurtowa
Jeśli macie Państwo interesujący asortyment, prosimy o kontakt z naszym działem handlowym. Oferujemy atrakcyjne warunki, szybkie płatności i długoletnią współpracę.
hurtownie@megaksiazki.pl