Metody badania wizerunku w mediach

Metody badania wizerunku w mediach
-27%

Sugerowana cena   45,00 zł

Zaoszczędzisz 12,25 zł
Sugerowana cena 45,00 zł

Zaoszczędzisz: 12,25 zł

32.75 sugerowana cena 45,00 zł

wysyłka za 2-3 dni

wysyłka za 2-3 dni

12,00 zł
13,00 zł
13,00 zł

Wydawca: CeDeWu
ISBN: 9788375561333
Rok wydania: 2016
Język: POL
Oprawa: miękka
Liczba stron: 300
Temat: Ekonomia Biznes

Metody badania wizerunku w mediach są niezwykle atrakcyjną nowością wydawniczą na polskim rynku badań mediów. Casus polskiego biznesmena Ryszarda Krauzego jest dobrze dobranym przykładem analizy kreowania pozytywnego wizerunku, jak również jego niszczenia w przestrzeni publicznej. O czym zatem jest ta książka? O tym, jak to robić w sposób profesjonalny, jakie metodologiczne ustalenia znajdują tu zastosowanie, jakie to może rodzić następstwa dla jednostki w sferze publicznej ? – i o tym wszystkim piszą w sposób niezwykle interesujący i badawczo odkrywczy młodzi analitycy, działający przy Instytucie Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Czy warto sięgnąć po tę książkę? – tak i to jak najszybciej, po to, aby poszerzyć wiedzę i umiejętności badawcze w zakresie komunikacji społecznej. prof. Teresa Sasińska-Klas, Uniwersytet Jagielloński