Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach

Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach
-41%

Sugerowana cena   45,05 zł

Zaoszczędzisz 18,51 zł
Sugerowana cena 45,05 zł

Zaoszczędzisz: 18,51 zł

26.54 sugerowana cena 45,05 zł

Produkt dostępny w magazynie gotowy do natychmiastowej wysyłki

W magazynie dostępnych > 5 szt. Zboží ihned k odeslání

13,00 zł

Autor:
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301182953
Rok wydania: 2015
Język: POL
Oprawa: miękka
Liczba stron: 320
Temat: Socjologia

Przy zakupie otrzymacie te dwa piękne prezenty

Kalendarzyk Megaksiążki 2019 1.

Zakładka Kolekcjonerska - Alpy 2. W zamówieniu od 2 egzemplarza

Sposób, w jaki robimy zakupy, radykalnie zmienił się w ostatnich latach. Kupując sprzęt, wycieczkę, czy ubezpieczenie, nie musimy już liczyć na wiedzę i życzliwość sprzedawcy – wchodząc do sklepu czy biura, proces zbierania informacji i podejmowania decyzji zazwyczaj mamy już za sobą. Nie lubimy zakłócających nasz spokój telemarketerów, reklamowych e-maili i SMS-ów, „asystentów klienta” atakujących nas zaraz po wejściu do sklepu. „Przestań mi sprzedawać, nie widzisz, że właśnie kupuję?” chciałoby się krzyknąć do marketerów. Jak dostosować swój system sprzedaży do zmian, jakie zaszły na rynku? Jak wykorzystać nowe narzędzia, by skutecznie i mądrze sprzedawać? David Meerman Scott krok po kroku, na z życia wziętych przykładach pokazuje, jak nie przeszkadzać klientowi w zakupach – i okazuje się, że to wcale nie jest takie trudne!