Efektywność i skuteczność komunikacji marketingowej

Efektywność i skuteczność komunikacji marketingowej
-25%

Sugerowana cena   48,00 zł

Zaoszczędzisz 12,10 zł
Sugerowana cena 48,00 zł

Zaoszczędzisz: 12,10 zł

35.9 sugerowana cena 48,00 zł

Produkt dostępny w magazynie gotowy do natychmiastowej wysyłki

W magazynie dostępnych > 5 szt. Zboží ihned k odeslání

14,01 zł
13,00 zł

Autor:
Wydawca: Difin
ISBN: 9788379308149
Rok wydania: 2015
Język: POL
Oprawa: miękka
Liczba stron: 218
Temat: Ekonomia Biznes

Przy zakupie otrzymacie ten piękny prezent

Zakładka Kolekcjonerska - Alpy 1. W zamówieniu od 1 egzemplarza

W publikacji autorka przedstawiła problematykę skuteczności oraz efektywności komunikacji marketingowej. Komunikacja marketingowa jest zagadnieniem niezwykle złożonym. Jest to szczególny przypadek komunikowania, który nakierowany jest na realizację celów marketingowych przedsiębiorstwa. Komunikacja marketingowa obejmuje wiele obszarów oraz działań, które mają przyczyniać się do realizacji filozofii marketingowej, w której w centrum zainteresowania jest klient i jego potrzeby. Wieloaspektowość oraz wielopodmiotowość komunikacji marketingowej powodują trudności z szacowaniem skuteczności, a przede wszystkim efektywności tego obszaru aktywności przedsiębiorstwa. W książce autorka zaprezentowała wyniki badań jakościowych oraz ilościowych dotyczące postrzegania skuteczności i efektywności komunikacji marketingowej, które zostały przeprowadzone wśród 640 menedżerów przedsiębiorstw w Polsce. Analiza zebranych materiałów pozwoliła na identyfikację celów, nakładów oraz efektów tej sfery działalności przedsiębiorstwa, a także umożliwiła rozpoznanie sposobów oceny i miar skuteczności oraz efektywności komunikacji marketingowej wykorzystywanych w praktyce gospodarczej.