Vývojový vztah fonematického povědomí a znalosti písmen (czeski)
Popis produktu
Książka oferuje przejrzyście opracowane wiadomości na temat rozwojowego związku świadomości fonemowej (umiejętność świadomej i szybkiej manipulacji słowami na poziomie fonemów) oraz znajomości liter, czyli umiejętności uznawanych przez specjalistów za kluczowe przesłanki rozwoju wczesnego czytania. Czytelnik w książce zapozna się z aktualną wiedzą na temat rozwojowego związku obu umiejętności i spojrzy na nie jako na przedmiot celowanej interwencji w placówkach edukacji przedszkolnej. Autorka omawia znaczenie praktyki opartej na badaniach, zagadnienia metodologiczne badań interwencyjnych oraz dostarcza cennych materiałów z zakresu diagnozy umiejętności przedczytaniowych. Przede wszystkim jednak szczegółowo przedstawia badanie zabawowego treningu świadomości fonemowej i znajomości liter w przedszkolach, przedstawia modele jego realizacji i przynosi wnioski dotyczące korzyści tych działań dla rozwoju zarówno umiejętności przedczytaniowych, jak i bardzo wczesnych umiejętności czytania u dzieci w wieku przed rozpoczęciem nauki w szkole podstawowej. Książka jest przeznaczona dla specjalistów i studentów: psychologów, pedagogów, pedagogów specjalnych, logopedów, nauczycieli przedszkolnych, a także dla rodziców dzieci w wieku przedszkolnym, których interesuje problematyka edukacyjnych interwencji ukierunkowanych na przygotowanie do czytania.
- Mogłoby Cię również zainteresować
- Inne książki autora
- Inne pozycje wydawcy
- Ostatnio obejrzane
Podobní autoři
Księga odwiedzin
Współpraca hurtowa
Jeśli macie Państwo interesujący asortyment, prosimy o kontakt z naszym działem handlowym. Oferujemy atrakcyjne warunki, szybkie płatności i długoletnią współpracę.
hurtownie@megaksiazki.pl