Management a marketing sportu (czeski)
Popis produktu
Autorka w książce reaguje na nowoczesne trendy w zarządzaniu organizacjami sportowymi, które zmierzają ku ich efektywnej pracy. Zajmuje się szeregiem zaleceń dla praktycznego prowadzenia organizacji o charakterze komercyjnym i non-profit w zakresie planowania ich działań, organizowania i kierowania imprezami sportowymi. Zapoznaje czytelników z przygotowaniem działań sponsorskich, możliwościami sprzedaży reklamy sportowej, proponuje pomysły na działalność w usługach wychowania fizycznego i sportu, doradza, jak przygotować plany marketingowe. Ponadto szkicuje, jak zachowuje się rynek w obszarze sportu, jakie ma specyficzne cechy, przedstawia odpowiednie taktyki i strategie sprzedaży produktów sportowych oraz zwraca uwagę na ryzyka, które można napotkać na rynku sportowym.
- Mogłoby Cię również zainteresować
- Inne książki autora
- Inne pozycje wydawcy
- Ostatnio obejrzane
Podobní autoři
Księga odwiedzin
Współpraca hurtowa
Jeśli macie Państwo interesujący asortyment, prosimy o kontakt z naszym działem handlowym. Oferujemy atrakcyjne warunki, szybkie płatności i długoletnią współpracę.
hurtownie@megaksiazki.pl