Publikacja prezentuje wyniki badań dotyczących relacji człowiek-przyroda. Diagnozie poddano stosunek do środowiska przyrodniczego uczniów województwa lubelskiego, kończących trzeci etap edukacyjny. Problematyka badawcza została zarysowana na tle ogólnoświatowych dążeń do osiągnięcia...
przeczytaj całość
Publikacja prezentuje wyniki badań dotyczących relacji człowiek-przyroda. Diagnozie poddano stosunek do środowiska przyrodniczego uczniów województwa lubelskiego, kończących trzeci etap edukacyjny. Problematyka badawcza została zarysowana na tle ogólnoświatowych dążeń do osiągnięcia zrównoważonego rozwoju i wynika z międzynarodowych rozporządzeń oraz zaleceń odnośnie do organizacji, realizacji i sprawdzania efektów kształcenia środowiskowego. Książka zawiera cenny i wartościowy merytorycznie materiał rzeczowy. Zawartość publikacji pozwala nie tylko na poszerzenie wiedzy teoretycznej, ale także wskazuje metody przeniesienia teorii na praktykę dnia codziennego, uwypukla aspekty praktyczne, niezbędne w przygotowaniu samorządowych programów ochrony środowiska w edukacji środowiskowej.
ukryj opis
Recenzja